عکس هایی زیبا از قلب فانتزی، به همراه شعر هایی عاشقانه با موضوع قلب شکسته

[RB:Rozblog_Dynamic_Code] [RB:Rozblog_Js]
عکس هایی زیبا از قلب فانتزی، به همراه شعر هایی عاشقانه با موضوع قلب شکسته

در جمهوریِ تنِ من ،

قلب
پرچم سرخ رنگیست
که با عشق تو هنوز در جنبش است!
دشمنت هم که باشم
پرچم این جمهوری را 
زیر پا نینداز !
...به آتش نکشان !
 
#مینا_آقازاده
 

برای دیدن بقیه عکس های قلب فانتزی به ادامه مطلب مراجعه کنید .

 

مجموعه عکس های فانتزی قلب

عکس قلب

نگاه سردت
سلاح گرمی ست ...
که شلیک می شود هر دم ...
به قلب آرزوهایم...
به مغز رویاهایم...
.
.
من در عجبم ...!
مگر تو
برای حمل چشمانت مجوز گرفته ای...؟!

 

#اشکان_پارسا

مجموعه عکس های فانتزی قلب

عکس قلب فانتزی

موطن آدمي را
بر هيچ نقشه اي نشاني نيست
موطن آدمي
تنها درقلب كساني ست
كه دوستش  دارند
 
#مارگوت_بيكل

مجموعه عکس های فانتزی قلب

تصاویر قلب عاشقانه

تو اى زيبا ترين شعر رهايي تو اى گلبرگ سرخ آشنايي ميان كوچه هاى قلب تارم به دنبال تو ميگردم كجائي؟‎

مجموعه عکس های فانتزی قلب

عکس قلب

 

دانلود عکس قلب

مجموعه عکس های فانتزی قلب

دانلود عکس قلب

مجنون اگر شکست، لیلی بهانه بود
دنیا از اولش، دیوانه خانه بود
 
این ها بهانه اند، تا با تو سر کنم
تا با تو از جهان، صرف نظر کنم
 
با من قدم بزن ، چله نشین عشق
فرمانروای قلب، در سرزمین عشق
 
این مرد را که باز، در تلخیِ غم است
مهمان به قند کن ، چای ات اگر دم است
 
در برف چایِ داغ، دنیای ما دو تاست
فنجانِ چایِ بعد، اغازِ ماجراست.
دسته بندی : عکس ، ،
  • نویسنده : ساحل
  • بازدید : 987بار
  • انتشار : پنج شنبه 8 بهمن 1394 - 12:28